Sürgős esetben kollégáink közvetlenül elérhetőek az alábbi telefonszámokon:
A telefonos segítség nem minden esetben a leghatékonyabb, mert nem biztos, hogy beszélgetéssel meg lehet állapítani egy hibát, de sokszor előfordul, hogy a hangosan-gondolkozás segítség lehet.
Arra biztosan jó, hogy a lehető leghamarabb értesülünk a fennálló hibáról.
Vannak helyzetek, amikor a távsegítség nem megoldható. Ilyenkor kollégánknak személyesen kell az Ön irodájában segítséget nyújtani.
A személyes segítségnyújtást a /araink/ oldalon található díjszabás szerint végezzük.
Szerződött partnereinknek egyedi szerződéssel, egyedi árakat biztosítunk.
Az elszámolások minden esetben az elvégzett feladatokról szóló munkalap alapján történik.
Az M-Network Informatika a műszaki segítség leghatékonyabb módját a távsegítséget használja Ügyfeleinél keletkezett hibák, karbantartások, egyéb feladatok elvégzésénél az esetek 75%-ban.
A távsegítség módjáról, folyamatáról itt tájékozódhat: Távsegítség
Az irodánk nyitva tartási ideje alatt műszaki kollégákkal folytathat szakmai kérdésekről on-line beszélgetést. A honlapunk alján található linkre kattintva kezdeményezheti a beszélgetést.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.